Toimitusehdot


Mepu Oy:n verkkokauppa (Y-tunnus 2761878-3) (myöhemmin verkkokauppa) myy tuotteita pääasiassa maatalousyrittäjille Suomeen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat esitellään ilman arvonlisäveroa joka lisätään lopussa laskun loppusummaan.
 

Verkkokaupan yhteystiedot
Sähköposti: verkkokauppa@mepu.com
Puhelin: 02 2754 444
Postiosoite: Mynämäentie 59, 21900 Yläne
 

Tilaaminen
Tilatut tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnassa. Tehtyäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.
 

Toimitukset
Lähetämme tilaamasi tuotteet valitsemallanne toimitustavalla. Tilauksia postitetaan arkipäivisin ja toimitusaika on yleensä 2 - 3 arkipäivää. Mikäli tuotteet ovat tilaustuotteita, toimitusaika on yleensä 1 - 3 viikkoa. Jos jokin tilauksen tavaroista on loppunut varastostamme, olemme asiakkaaseen yhteydessä. Emme vastaa toimitusten viivästymisestä mahdollisesti johtuneista välillisistä kuluista. Lähetämme tilaamanne tuotteet valitsemallanne toimitustavalla. Toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan ja toimituksen painon ja pakkauksen koon mukaan. Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.
 

Takuu
Verkkokaupan tuotteilla on vuoden takuu. Takuuaika alkaa kuitissa tai laskussa olevasta päiväyksestä. Virheellinen tuote joko korvataan uudella tai sen voi palauttaa. Ota yhteyttä asikaspalveluumme. Emme vastaa mahdollisen laatuvirheen aiheuttamista välillisistä kuluista.
 

Palautukset
Jos tuote on toimitettu oikein ja muusta syystä asiakas haluaa palauttaa tuotteen ja jotka ovat jälleenmyyntikelpoisia, hyvitämme 80% asiakkaalle.  Palautuskulut maksaa tällöin asiakas. Halutessasi palauttaa tuotteen, ota ensin yhteyttä verkkokauppaan ja kysy palautusohjeita. Liitäthän palautuksen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi mahdollista maksunpalautusta varten.
 

Tuotevirheen korjaaminen
Jos toimitettu tuote on vioittunut, voit tehdä tuotteesta virheilmoituksen ja jättää vioittuneen tuotteen ns. asiakaspalautuksena postiin. Postimaksua ei sinun tällöin tarvitse maksaa. Samalla pyydämme ilmoittamaan, palautatko tuotteen ja haluatko rahat takaisin vai toivotko, että lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tilalle. Rahojen palautusta varten pyydämme ilmoittamaan tilinumeron.


Klarna Checkout
kauppiaan tiedot